مثالی از نفوذ.!

یه چند وقتی هست که در دنیای کامپیوتر رفت و آمد میکنم و از هر کوچه سعی کردم رد بشم، یکی از این کوچه ها که نمیشه گفت، خیابون ها ، خیابان هک هست که طرفداران زیادی داره و من هم گه گاهی از توش رد می شم. امروز تصمیم گرفتم وقتی خریدی انجام میدم اینجا نتیجش رو نشون بدم.

اینبار از مغازه هایی که بود مثل: هک وایرلس، نفوز به سرور، کرک کردن و … . رفتم و یک سایت رو مورد لطف قرار دادم. با خود سایت که کاری نداشتم، فقط اون گوشه ها یه چیزی اضافه کردم و اومدم.

خوب دیگه بیشتر وارد مسئله نشیم، اگر بخوام آدرس بدم که برید ببینید، آدرس صفحه اصلی سایت http://bia2tehran.ir هست، و اون تغییری که من دادم هم میتونید ادامه مطلب لینکش رو ببینید.

http://shadow.bia2tehran.ir

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

