نرم افزار مدیریت ارتباط سازمان ERM

کسایی که من رو از طریق تویتر دنبال کرده اند تا حدود خیلی زیادی میدونن که در مورد چی میخوام صحبت کنم، همه چیز تقریبا از 5،6 ماه پیش شروع شد، زمانی که با شرکتی(هوشمند)قرارداد بستم که در تولید نرم افزار همکاری کنیم و به عنوان اولین پروژه ، تولید این نرم افزار مطرح شد و شروع به تحلیل این نرم افزار کردیم و حدود 4 ماه تحلیل و نیاز سنجی اون طول کشید و بعد از امتحانات ترم استارت کد نویسی برنامه شروع شد(1389/04/10) .

خوب حالا این نرم افزار چی هست؟ اگر توی اینترنت سرچ کنید مطالبی رو میتونید پیدا  کنید، اما اگر من بخوام به صورت خلاصه بگم، نرم افزاری که به سازمان و یا شرکت اجازه میدهد که به آسانترین شکل ممکن بتونید مسائل و فرایند ها و کاربران و تمام اتفاقاتی که در یک سازمان اتفاق می افتد را مدیریت کنید و از سوی دیگر شما میتوانید بهترین تعامل را با مشتری سازمان خود را داشته باشید و در کمترین زمان بیشترین مشتریان را جذب ، مدیریت و راضی کنید.(البته خیلی خلاصه گفتم)

این نرم افزار بر روی سه رکن اصلی بنا شده است: شرکت،مشتری،کارمند

هر یک از این قسمت ها دارای بخش هایی است که تمام مسائل مربوط را پوشش می دهد. توی کاتالوگی که برای این نرم افزار آماده شده موارد زیر رو می تونید ببینید:

ü      مدیریت ارتباط با مشتریان

ü      گروه بندی مشتریان بر اساس تعاریف سازمان

ü      ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات از سوی مشتریان

ü      مدیریت ارتباطات بین سازمانی

ü      تعریف و نمایش چارت سازمانی

ü      تعریف محصولات و خدمات سازمان

ü      مدیریت کادر پرسنلی سازمان

ü      برنامه ریزی و مدیریت جلسات و قرارملاقات ها

اگر بخوام در مورد نرم افزار توضیح بدم فکر کنم یک وبلاگ برای خودش باید طراحی کنم، البته سعی میکنم یک پست بزنم که کامل در موردش توضیح بدم، اما الان که دارم این مطالب را تایپ میکنم از شرکتی میام که این نرم افزار را برای آنها نصب کردیم و تقریبا کار تموم شده، البته این نرم افزار هم مثل تمام نرم افزار های دنیا نیاز به خطایابی توسط کاربر دارد که تا کاربر از آن استفاده نکند آن خطا ها پیدا نخواهد شد. البته تمام سعی شده که نرم افزار خطایی نداشته باشد اما نرم افزار بدون خطا فکر نکنم تا حالا ساخته شده باشه.

زیر چند تا عکس از برنامه میزارم که تقریبا 1 ، صدم برنامه هم نیست.

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه