مسابقه کشوری برنامه نویسی

چند وقت پیش یک ایمیل برای منن آمد که شبیه یک دعوت نامه بود که مربوط به هفتمین دوره مسابقات برنامه نویسی کشوری بود که ابتدا فکر کردم که تیمی هست که ثبت نام را انجام دادم، اما بعد متوجه شدم که به صورت انفرادی برگزار می شود و شامل دو مسابقه اینترنتی و دو مسابقه حضوری می شود؛ از آنجایی که ثبت نام انجام شده بود تصمیم گرفتم که در مسابقه هم شرکت کنم .برنامه نویسی

بعد از اینکه لیست کامپایلر ها از طرف برگزار کنندگان اعلام شد،تصمیم گرفتم با سی شارپ 2008 در مسابقات شرکت کنم،البته باید از گزینه consol برای مسابقه استفاده میشد.

مسابقات در روزهای جمعه و یک شنبه برگزار شد و من فقط وقت کردم که که در مسابقه روز جمعه شرکت کنم ،هر یک در دورهای مسابقه 5 ساعت زمان داشت و شامل 10 سوال میشد. در روز اول که همون جمعه بود تونستم 8 تا از 10 سوال را جواب بدم و هشتم شدم، در روز یک شنبه به دلیل مشغله کاری نتونستم در مسابقه شرکت کنم و فقط 20 دقیقه آخر مسابقه وارد سایت شدم و حتی به طور کامل زمان برای خواندن سوالها هم نداشتم.

در اخر هم چون نتیجه مسابقه از جمع نتیجه این دو مسابقه مشخص می شد به مرحله بعد صعود نکردم.دو مرحله حضوری که شامل نیمه نهایی و نهایی می باشد در مشهد برگزار میشه.

الان از نتیجه ناراضی نیستم چون یک آزمایش برای خودم بود و شاید اگر به مرحله بعد هم میرفتم ، در دو مرحله بعدی شرکت نمی کردم، چون از وقتی که متوجه شدم تیمی نیست این را به عنوان یک تجربه و آزمایش توانایی خودم در نظر گرفتم که باعث شده الان ناراحت نباشم و حتی خوشحال هم هستم.

در این مسابقه ار شهر ها و دانشگاههای مختلف کشور شرکت داشتن که یک جدول سایت برگزار کننده مسابقه اعلام کرد که در اون تعداد شرکت کننده ها از هر شهر و استانی قرار داره که من اون را در پایین قرار میدم.

نام دانشگاه تعداد ثبت نام كنندگان شهر تعداد ثبت نام كنندگان
دانشگاه تهران 28 تهران 133
دانشگاه آزاد مشهد 24 مشهد 64
دانشگاه اصفهان 21 اصفهان 49
دانشگاه  شهيد باهنر كرمان 15 شيراز 19
دانشگاه آزاد قزوين 15 كرج 13
دبيرستان و راهنمايي علامه حلي 15 تبريز 8
دانشگاه فردوسي 15 زنجان 8
دانشگاه علم و صنعت 14 كاشان 7
دانشگاه صنعتي اصفهان 13 كرمان 7
دانشگاه امير كبير 12 قزوين 6
دانشگاه شيراز 9 اهواز 5
دانشگاه صنعتي شريف 9 خرم آباد 3
دانشگاه كاشان 9 رشت 3
دانشگاه آزاد پرند 6 ايلام 2
دانشگاه آزاد تهران جنوب 5 آران و بيدگل 2
دانشگاه آزاد زنجان 5 بابل 2
دانشگاه سجاد 5 قائن 2
دانشگاه شمسي پور 5 قم 2
دانشگاه وليعصر 5 كوالالمپور- مالزي 2
دانشگاه  پيام نور آران و بيدگل 4 يزد 2
دانشگاه امام خميني 4 اراك 1
دانشگاه آزاد دررود 4 آبادان 1
دانشگاه آزاد نجف آباد 4 بروجرد 1
دانشگاه شهيد بهشتي 4 بناب 1
دانشگاه گيلان 4 بندر عباس 1
دانشگاه آزاد تبريز 3 بوجنورد 1
دانشگاه آزاد تهران شمال 3 بيرجند 1
دانشگاه شهيد چمران 3 تربت حيدريه 1
دانشگاه علم و فرهنگ 3 خمين 1
دانشگاه علمي كاربردي 3 دررود 1
دبيرستان فرزانگان 3 رفسنجان 1
دانشگاه پودماني 2 زاهدان 1
جهاد دانشگاهي كرمانشاه 2 سمنان 1
دانشگاه آزاد تهران مركز 2 سميرم 1
دانشگاه تبريز 2 سنندج 1
دانشگاه خيام 2 سومه سرا 1
دانشگاه زنجان 2 شاهرود 1
دانشگاه سپاهان 2 شهركرد 1
دانشگاه شاهد 2 علي گودرز 1
دبيرستان مالك اشتر 2 فرديس 1
دانشگاه SFU كانادا 1 فريدون كنار 1
آموزشكده فني شماره يك تبريز 1 قائم شهر 1
آموزشكده فني شهيد بهشتي 1 قوچان 1
جهاد دانشگاهي يزد 1 كرمانشاه 1
دانشگاه اسرار 1 گرگان 1
دانشگاه الامين بنگالور هند(Al Ameen) 1 گنبد كابوس 1
دانشگاه الزهرا 1 محمود آباد 1
دانشگاه الغدير 1 مراغه 1
دانشگاه اما محمد باقر 1 مرودشت 1
دانشگاه آزاد اراك 1 نجف آباد 1
دانشگاه آزاد تهران غرب 1 نقاده 1
دانشگاه آزاد خوراسگان 1 نهاوند 1
دانشگاه آزاد رودهن سما 1 همدان 1
دانشگاه آزاد ساري 1 ونكور – كانادا 1
دانشگاه آزاد سبزوار 1 ياسوج 1
دانشگاه آزاد شيراز 1 انار 1
دانشگاه آزاد مجلسي 1
دانشگاه بجنورد 1
دانشگاه پرند 1
دانشگاه پيام نور سومه سرا 1
دانشگاه پيام نور قم 1
دانشگاه پيام نور كاشان 1
دانشگاه پيام نور كرج 1
دانشگاه پيام نور مشهد 1
دانشگاه پيم نور مراغه 1
دانشگاه خاوران 1
دانشگاه خيامي 1
دانشگاه دكتر شريعتي 1
دانشگاه رازي 1
دانشگاه سمنان 1
دانشگاه سيستان و بلوچستان 1
دانشگاه شهيد رجائي 1
دانشگاه شهيد منتظري 1
دانشگاه قم 1
دانشگاه كردستان 1
دانشگاه گلرنگ 1
دانشگاه آزاد مباركه 1
دانشگاه محمود آباد 1
دانشگاه ملي مالزي(UKM) 2
دانشگاه نجف آباد 1
داننشگاه ازاد مهاباد 1
دبيرستان ابن سينا 1
دبيرستان حكمت 1
دبيرستان سلام ايران زمين 1
دبيرستان شهيد سلطاني 1
دبيرستان طلايه داران غدير 1
دبيرستان هاشمي نژاد 1
مجتمع آموزش عالی بناب 1
موسسه انقلاب 1
موسسه آموزش برتر 1
موسسه آموزش برتر اديبان 1
موسسه آموزش برتر بعثت 1
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

