دلیل مهاجرت

شاید بپرسید چرا این وبلاگ با اینکه من 4 ساله به صورت جدی در دنیای کامپیوتر دارم راه میرم فقط چند تا پست بیشتر توش نیست. قضیه از این قراره که من از همون روزهای اول وبلاگی برای خودم دست و پا کردم و تقریبا

چیزهایی که یاد میگرفتم به صورت خلاصه و چکیده بیشتر مواقع توش میزاشتم تا اینکه یه روز رفتم توش و دیدم نوشته کاربر گرامی دسترسی امکان پذیر نمی باشد و بعد خواستم با یوزرم وارد بشم و زد که وبلاگ شما مصدود شده است و بعد از چند روز رفتم دیدم دیگه اصلا خبری از وبلاگم نیست و 4 سال زحمت و پست و اطلاعات به همین راحتی پاک شد، اما چرا این اتفاق افتاد، من در بین مطالبم روش ها و

راه ها و نرم افزارهایی که برای عبور از مخابرات بود رو تقریبا با تکنولوژی روز و تازه ترین ها میزاشتم و این چند وقته که خیلی گیر میدادن به وبلاگ من هم گیر دادن و اینطوری شد که نباید میشد.

از این به بعد سعی می کنم بیشتر اینجا مطلب بزارم و پربارش کنم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

